fjortonde februari.

Japp, nu är det ju somsagt alla hjärtansdag och jag är ändå vaken. Jag kanske klarar mig under dagen iaf. Pappa och Marita hade varit söta och köpt lite godis åt mig :) Så, det får jag väl sitta och trycka i mig. Men, alla hjärtansdag, vad är det liksom? det är ju bara en dag som gör att alla affärer tjänar mycket pengar! Och en dag när alla par kan vara extra puttinuttiga mot varann.  

Det värsta är inte att jag inte har nån karl att mysa med, jag har inte ens nån vän jag kan trösta mig med. Det var ingen som hade tid för mig idag ;p så får bli ännu en hemmakväll. Men jag hörde pappa säga nåt om kycklingsallad och vitlöksbröd ikväll, så då kan jag ju stinka hur mkt jag vill. För ska ju ändå inte vara uppe i ansiktet på nån :) Nej, nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mig själv medans jag trycker i mig mina hjärtan. Slash F.

Detta lär vara det enda positiva med idag.
Jag fick nämligen en massa såna här i en hjärtgrej :)


Kommentarer
Postat av: frida!!

haha :D skön äru ändå :) ensam, men skön <3

fast du kanske kan få mig, om du vill ha miG ;)

jag bjuder på godis varje dag till mina vänner :O

och jag älskar vitlök!!!

2009-02-16 @ 22:17:24
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0