är det redan söndag?

Oj vad helgen har gått fort, alldeles för fort! jag har bara varit hemma och inte gjort nånting. Men om jag ska erkänna så var det ganska gott faktiskt :) och bara ligga hemma och glo på tv eller film och inte göra sig iordning eller nåt. Det tycker nog fejjan och mitt hår om iaf :) kollade på dirty dancing igår och, jag bara älskar den filmen :) den är så fin!

Nu har det varit vintern alldeles för länge, enligt mig iaf! visst det är väldigt fint ute och så, men nu vill jag ha det vår. Det är faktiskt snart mars ju. Jag bara längtar tills när man bara kan dra på sig shorts och ett linne och bara gå ut.. Finns fan inget goare alltså. Och utomlands vill jag också, men det lär jag ju inte göra förns efter studenten.. För då ska nämligen pappa&familj dra med mig nånstan :) för innan kommer jag inte ha råd. Nej, nu ska jag kolla busstiderna hem. Slash F.

Miami Beach. Dit skulle jag gärna tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: ida

Vad härligt det ser ut! :)

2009-02-27 @ 10:53:17
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0