ain't no sunshine when she's gone,

Nu har therese tyvärr lämnat mig :( tråkigt att jag inte hinner se när hon spelar ikväll. Men det går nog bra :) hon är så duktigt så! Igår så gick jag och mötte henne när hon gick av nere vid mig. Vi gick vidare till pekås där vi inhandlade lite gott. Det blev cola, glass och chips, sen kunde vi ju bara inte gå förbi 91:an utan att köpa något. Så en kebabtallrik fick vi med oss hem också ;) det var gottttit må jag säga. Under tiden vi åt kollade vi på "Bolt", mysig och rolig film :p sen drog vi på benjamin ;D Haha! Sen låg vi och prata och sen blev det sängen. Det spelar liksom ingen roll hur längesen det är jag träffar therese, för när vi är så är allt som vanligt och det känns som om vi inte varit ifrån varann nånting typ. Om ni förstår :) Det är skönt att ha såna vänner. Nej, nu ska jag fortsätta titta på tv :) Slash F.

<3


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var så skönt att få träffa dig igen! :) Det är verkligen alldelss för länge mellan varven. :( Men tack för en jättebra helg iaf vännen. Jagälskardig <3

2009-02-22 @ 00:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0