I'M BACK.

Nu har jag nog inte skrivit här på ett bra tag. Men har som vanligt inte gjort så mycket. Har nog mest varit med Robin :D Inga fel alls! I fredags fick vi jullov. Känns ganska sjukt! Bara en termin kvar och sen tar jag studenten! :D Och i maj blir det grekland med pappa, marita och moa :) Var många år sen nu så det ska bli underbart!
Jag och Sandra var iallfall hos Frida på inflyttningsfest i fredags :) Henne var det längesen jag träffade så det var kul. Men blev lite mcket för mig den kvällen så mådde inte alls bra sen. Menmen, så är det ;) Nu blir det nog inte ut nåt mer förns på nyår iaf. Och då jobbar inte älskling så då får jag gå ut med honom för en gångskull :) Nu har han åkt ifrån mig för att åka hem och fira jul i sunne. Blir hårt utan han i flera dagar nu. Men vi får klara oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0