BINGOLOTTO.

Suttit och spelat bingolotto men som vanligt så vinner man ju aldrig :p Så ska nog snart gå och lägga mig för måste nog upp tidigt imorron och hjälpa mor med julmaten ;) Har bara köpt en julklapp iår, lite dåligt, men min ekonomi är inte på topp. Som vanligt :) Robin får sin julklapp efter jul, för ser han inte förns på annandagen ändå. På Juldagen åker vi hem till pappa och firar lite där. Har fått hem min balklänning också, så den ska provas när jag kommer dit. Känner att den kanske inte kommer passa efter all julmat men jag får ju hoppas ;) Fick träffa syster en stund idag också, fast den bara var i nån timme så var det kuuuul. Saknar henne ganska så mycket! Saknar min snos nu också. Men nu blir det nog natten för mig. Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Sis

Ja, de va nice. Du är gosi du! <3

2009-12-24 @ 09:50:48
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0