SWEET DREAMS.

Nu ska jag upp i duschen så jag fattar mig kort ;) På fredag minns jag inte vad jag gjorde, inget spec. Sen på lördag blev det lite jobb med Sandra på ett bröllop, gott med lite pengar :) kom hem därifrån typ halv 11, vi duschade och sen iväg till Fridah, Henric, Niclas och Robin för lite fest :) var en kul kväll och gick vi somnade nog runt 6. På söndag kom vi på att vi skulle "dynga" alltså inte sova alls ;) och dom flesta lyckades iaf, kan ju säga att jag var lite trött i skolan idag. Så efter att jag, Sandra och Fridah varit och köpt oss baguett blev det hem till Hrenic och Robin för att sova :D jag vaknade två och fick panik eftersom jag trodde att det var tisdag och vi hade missat praktiken. Haha, jag var verkligen jättesäker på att det var tisdag också.. Aja, så är det när man är trött som en gnu.. Nu blev det inte så kort ändå ;) Godnatt med er! 

Kommentarer
Postat av: Fridah

HAHA! - Frida vi har ju missat praktiken! -nej , gumman de e måndag idag :D klockren.. du är bäst <3

2009-08-28 @ 23:58:53
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0