JAG HAR BLIVIT SJUKER.

Nu är det lördag och jag skulle varit på praktik idag.. Men jag blev jättesjuk på typ en halvtimme eller nåt :s konstigt. Har väl gått och fått svininfluensen tänker jag, mamma sa faktiskt att jag såg lite grisig ut, höhö. Har inte varit inne på datorn på några dagar, ganska gott faktiskt :) Har umgåtts med Fridah, Henric och Robin typ varje dag :) dom är bra dom! Och praktiken går jättebra också, hamnade på ett jättebra ställe. Nej, nu ska jag gå och ta en till värktablett, mår inte alls bra.. Men nu är jag iaf sådär glad som jag inte varit på väldigt, väldigt länge. Hoppas den känslan håller sig kvar :)

Kommentarer
Postat av: Emmis

det hoppas jag också :) glad för din skull fisen min.

2009-08-29 @ 17:57:47
Postat av: Sis.

Glad jag är för dig syster! :) Tur att nån har tur ;P höhö! Saknar dig du söta ! <3

2009-08-30 @ 21:43:58
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0