jag är ingen soldat.

Imorse vaknade jag 10.15 av att moa gick in och väckte mig :) var bara att gå upp det! men det var gott att gå upp i tid faktiskt. Har inte gjort så mycket idag heller, spelat tekken3 med moa i flera timmar känns det som :p är ju skit kul det! Sen åkte jag och marita och hyrde en film och köpte chips&dipp :) så har bara myst framför tv, och nu blir det nog sängen.

Imorron kommer äntligen min saknade syster hit :) Vi har planerat en massa, men känns inte som om min lön kommer att komma. Brukar ju ha ganska tur i alla tycker jag, så säkerligen inte. Men skickade iväg lönpappret runt 17 eller 18 juli, och det är ju ett tag sen :s så vet inte varför jag inte fått det än. Bara det inte blivit nåt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0