Friday night.

Idag var jag vaken tidigt ska jag säga! Vid 9 satt jag med mamma och åt frukost :) Måste förbreda mig inför skolan snart. Usch! Inte långt kvar nu.. Vid två typ så hämtade Fridah mig nere vid pekås. Vi åkte in till stan och gick till waynes och åt en supergod pastasallad :) Vi satt där och prata ett tag och sen gick vi i affärerna och kika lite :) fönstershopping för min del! Sen blev det glass, och sen blev det dricka och mer prating :) var en riktigt bra dag iaf! Hade saknat henne ganska mycket sörru :) vid fem nångång var jag hemma tror jag. Och nu är jag alldeles själv hemma. Bror är i hagfors men kommer tillbaka tror jag, och mamma är i kristinehamn. Så tv och sängen blir det nog :)  Fårse vad det blir imorron, en dag med sandra kanske! var ju typ hundra år sen så det hoppas jag på :) Hejmäer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0