FORTFARANDE SJUKER.

Nu är det inge kul längre :( börjar väl bli lite bättre iaf, men har fortfarande så himla ont i halsen.. Knappt så att jag kan svälja ens. Kommer ihåg när jag var så sjuk en gång när jag och cathrine var grannar på den gamla goda tiden ;) och jag satt hemma hos henne med en hink som jag spottade i samtdigt som vi kollade på 'buffy och vampyrerna', haha, vi var lite besatta i det :) saknar henne jag! Saknar den tiden. Får bli och hälsa på henne snart :) Nu blir det mat, fårse ifall jag kan äta nåt, har bara fått ner nyponsoppa än så länge.. 

Dom här fisarna är i bulgarien nu :)
Fick ett sms förut och allt var tydligen underbart! 
är absolut inge avundsjuk eller så ;) höhö. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0