DAY AND NIGHT.

Igår åkte Frida hem :( saknar henne redan! Men hon skulle komma tillbaka snart sa hon, så jag får väl lita på det ;) I fredags fick jag ju min efterlängtade lön, så vi gick upp tidigt och åkte in till stan och sen bergvik för att handla. Och jag kan ju säga att jag inte har speciellt mycket pengar kvar... Men dom är ju till för att anvädas så ;) Tror iaf att jag köpte mig bra saker. Sen på lördag kom Sandra till oss och vi drog en liten förfest hemma :) sen åkte vi in till stan och det blev score, och där rök några hundralappar.. Sen till någon fest och sen hem och sova. Har varit en riktigt bra helg :) Och på fredag börjar vi skolan! Gött att man får helg direkt tycker ja, höhö. Nu är jag väldigt hungrig, men mammsen är och handlar. Och det blir typ världens godaste mat; potatis, fisk och remouladsås ;) Det ni! 

Kommentarer
Postat av: F

<3<3

2009-08-21 @ 20:59:07
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0