All the singel ladies.

Nu sitter jag hos pappa och har nyss varit ute och busat med kaj lite :) Idag vet jag inte vad det blir, ska nog bara vara hemma tror jag. Och imorron ska jag passa moa lite :) Har inte fått min lön än! Börjar bli lite lett, men förmodligen får jag den till veckan. På onsdag kommer söstra min hit ;) Och så kommer mamma och hämtar oss. Gott att slippa bussen för engångskull. Vi ska shopppa, äta god mat och ha det jävligt bra (om jag får min lön då somsagt, annars blir det tråkigt..) Längtar :) Var längesen jag såg henne nu också! Lite bilder från sara inflyttningsfest kommer sen, har inte orkat lagt in dom bara ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

ser ut som ett mongo på bilden! Det kommer bli najs. kan inte få en bättre sista sommarlovs vecka än hos er :) <3

2009-08-10 @ 15:28:33
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0