Solen i ögonen

Nu är det söndag. Skola imorron för första gången på läänge, känns lite konstigt. Men ändå gott :) Så nu har vi gjort hälften av våran praktik. Kommer bli en kort vecka nu också eftersom vi är lediga på fredag! :p så utgång på torsdag blir!
Fyller ju nu på onsdag :D kan inte förstå hur fort det går alltså! Tråkigt att jag inte får mitt leg förns den 1 maj, men blir och gå ut på krogen helgen då så jag klarar mig :)

Känns som om alla får körkort precis när dom fyller typ, jag vill också ha! men det kommer nog dröja ett tag, eller aa ett låångt tag ;) mammas bil är paj så kan ju inte åka med henne nu. Och jag började alldeles för sent! men äh, noga, tar det väl när jag tar det ;) Aja, men nu börjar snart oth och gossipgirl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0