Queen of my heart

Nu är sandra uppe och duschar, och snart är det min tur :) ska göra iordning oss och sen iväg nånstan, tror vi har lite bråttom, men det har vi alltd ;) hoppas vi hittar nåt kul ställe och vara på iaf.. Fårse hur mina fötter mår efter ikväll/inatt när jag kommer hem, klackarna är lite höga och det är jag inte van vid. Men det tar vi då ;)

Mammsen fick åka in till akuten inatt :( har problem med magen och tarmarna, så hon ska nog göra en titt-håls-operation idag eller imorron, så hon får reda på vad som är fel. Och på Felicias födelsedag också.. Mamma måste ha varit hitler i sitt andra liv eller nåt riktigt elakt så mycket skit som händer henne jämt. Tycker så synd om henne. Hon är bäst och förtjänar det bästa, men allt har väl en mening kanske? har jag svårt och tro men.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Usch då :( hoppas det går bra med henne.

2009-04-30 @ 16:36:11
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Therese K

Hoppas din mamma blir bra! Du får hälsa till henne! :)

2009-05-06 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0