Love me, hate me.

Kom hem ifrån sunne vid 5 typ :) varit där sen i torsdags, alltid lika kul och vara hos min cathrine :) på fredag var vi ute, och på lördag gjorde vi inget spec, kollade på film och så.. Tack för helgen iaf, min vän <3

Nu sitter jag hemma med sandra och fridah hos mig :) hon klippte oss förut, nu mår nog mitt håt lite bättre :) vi har inte gjort nåt speciellt, kollat på film och pratat. Dom är bra min flickor :) dom ska sova här och imorron ska vi ut och äta och så. Hoppas på att det blir fint väder också.. Ja, men nu ska jag vara lite social mot mina vänner. Tja :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3 :)

2009-04-20 @ 18:35:54
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0