Gomorrrrrron gomorrrron

Gick upp 7 idag :o packade och gjorde mig iordning för cathrine skulle komma vid 8 typ. Men nu är klockan snart halv 10, och dom har inte kommit än ;) så, jag kunde ju sovit ett par timmar till känner jag. Men snart börjar praktiken igen så är väl bara att vänja sig.. Stannar i sunne ända tills på söndag :) men får nog åka hem lite tidigt, på söndag alltså, för då ska fridah äntligen klippa mig och sandra ;) är mycket välbehövligt! men jag är så töntig med mitt hår, så jag kommer bara ta topparna ändå. Hatar verkligen att gå till en frisör, har jag alltid gjort!

Imorron skulle vi ut tror jag :) kommer bli kul!
Längesen jag var ute med cathrine så. Bye :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vågar ni sätta mej i klippningen tro? kanske inte blir ett hårstrå kvar ;D <3

2009-04-16 @ 16:23:13
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0