En bra dag :)

Igår sov ju sandra och fridah här, kan ju säga att jag inte sov så många timmar. Dom andra somnade men inte jag. Men när klockan var runt 5 tror jag att jag somna in :p gick upp vid halv 11, duschade och gjorde oss iordning. Vid 1 skulle fridah köra upp så vi gick på stan och väntade. Sen kom anna också :) så gick alla och åt, var en mysig dag :)

Nu börjar praktiken igen och jag är inte alls sugen.. Kommer vara så trött om dagarna. Men förhoppningsvis går det snabbt, för när vi är tillbaka i skolan igen är det bara 3 veckor kvar tills vi får sommarlov! :o helt sjukt! Och snart fyller jag år, blir att beställa arvikabiljett för pengarna jag får. Jag längtar! :)

GRATTIS SÖTO :) Roadtrip i sommar? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0