baby goodbye.

Vaknade 10 idag på min lediga dag, orkade inte somna om så jag gick upp. Städade hela nedervåningen typ, så nu blir mor glad på mig :) höhö. Igår fick jag igång mitt abonnemang också, har inte varit för abonnemang förut, för att jag tror att jagskulle slösa alldeles för mkt pengar ;) men dethär är faktiskt bra! så, vi får väl se hur det går. Fick ett nummer som var likt mitt iaf :) fick även min bikini som jag beställt, det var skitfin men satt skitfult på mig, örru beachen 09! så den ska jag ner och skicka tillbaks sen.

Idag vet jag inte vad det blir, åker nog till anna ikväll :) och imorron blir det party! kul att jag alltid lyckas göra slut på pengarna direkt jag får dom, men sats ska jag iaf sluta på i september, är för mycket pengar för mig. Så det ska bli gött :) Aja, nu ska jag dra till tv:n, härra. Slash F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0