a freak like me!

Nu har jag redan gjort min första vecka på praktiken, går fort! och nu är det fredag och jag har ingenting att göra. Sandra ska iväg och äta med släkten, anna och fridah är tofflar :p så nu sitter jag här själv. Tillochmed mamma ska ut på party ikväll! aja, får väl hoppas det blir imorron för oss iaf :) har lånat massa filmer av grannarna, så får väl sitta här alone och utan godis :o kan väl vara lite nyttig för en gångs skulle kanske? aa det märks ;) 

I onsdags skulle ni hört oss inne vid grannen, hesa var vi alla dagen efter kan jag lova. Skulle så jävla gärna velat vara där! menmen, såg det från tv:n och det fick väl gå det med :) så himla gott att dom vann iaf! Liiit med folk det var på torget då ;) fick panik när jag skulle leta upp sandra bland alla 15.000.. Nej, nu ska jag göra nåt annant. Slash F

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0