910429

Happy birthday, happybirthday to me ;) nu skulle ni allt ha hört min ljuva stämma när jag sjöng. För mig själv ja.. Fast frida sjöng en liten fin trudelutt förut också :) mycket trevligt. Ja, vad har jag gjort idag på min dag då? inget spec faktiskt. Gick upp och åkte iväg på praktik, fick sluta halv 12 och gick på stan med sandra lite :) har ju fått mig lite pengar nu så kom hem med en klänning jag ska ha imorron, och ett par skor :)

Vid 1 så kom linus också, vi blev med och kollade när sandra tatuerade sig :) blev snygggt! och jag satt och var en aning nervös. Inte för hennes skull, men för min ;) men sandra är ju kinnan av stål så hon visade ju ingen smärta, fast hon sa att det gjort ont faktiskt.. Jaja, jag överlever väl förhoppningsvis. Eller så går jag därfifrån med en bokstav på mign kropp ;) nerjdå, så farligt är det nog inte. Tryckt i mig philadelphiatårta idag också! som varje år, finnns ingeeet gooodare! TAGGAD INFÖR IMORRON, Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: fridah

Hoppas du haft en underbar dag gumman! <3

2009-04-29 @ 22:07:03
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0