once upon a time i was falling in love.

åh, jag vill vara sådär nykär igen, för det finns fan inget bättre!
sådär kär så det tar en en timme och säga hejdå,
sådär kär att man kan vara 24/7 utan att aldrig tröttna,
sådär kär när man precis har träffats och fortfarande kan sakna ihjäl varann!
oj vad jag saknar det.. Var ju ett bra tag sen man kände så,
har endast upplevt det en enda gång, men jag ger inte upp hoppet! höhö.
det sägs ju att det ska finnas någon för alla? men har ganska svårt att tro på det faktiskt.
nej, man ska inte vara så negativ, men det är svårt att inte vara.
Jaja, nu ska jag och mina intressanta ord gå och sova :) natttttttttti.

Slash F.

Kommentarer
Postat av: Karlstads stolthet!

Det finns en till alla, fast man kasnek aldrig träffas, din t.ex kanske är en fattig neger som bor i kenya eller något, vad vet jag..? Mohahaha. :D / Karlstads stolthet!

2008-09-04 @ 00:25:17
Postat av: sistaaah

gud va underbart och vara NYkär ;P haha, finns inge bättre, och jag tror att din gullesnutt snart inser vad han vill.

älskar dig <3

2008-09-04 @ 09:07:22
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA, fattig neger i kenya! :D AHHAHA!

2008-09-04 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0