multivitamin

är förjävla gott alltså! :) höhö.
nu sitter jag här nyduschad och klockan är halv 11, ska nog sova snart.
tänkte bara berätta lite om min helg :)
På fredan så åkte jag hem efter skolan, sen kom sandra och hämtade upp mig,
och så blev jag med henne till hennes far :) vi gjorde inte så mycket,
satt mest vid hennes engelsktalande släkt och prata ;p och åt, ja det var väl det.
Sen på lördan vid 2 typ så åkte jag, sandra och shalle till bergvik.
Jag köpte ett linne som ja la undan på fredan,
kändes onödigt att köpa det eftersom jag egenligen inte har pengar,
men det var så fint så jag var tvungen! ;)
sen tänkte vi att vi ville ut, så vid 8 så gick jag och sandra till shalle&anders,
dit kom annaklara och nora :) vi satt där ett tag innan vi åkte in till stan,
blev inte alls mycket drickande för min del, men det gjorde inget :)
sen drog jag och sandra hem och soooooov :) 

idag då. jag och sandra vakna vid 1, gick upp och åt frukost,
och sen kolla vi på film med eric och ellinor :)
sen blev vi sugen på något gott så vi drog till pekås för att handla ;)
det blev en snickerstårta och cola :p det var gott må jag säga..
sen åkte sandra och då har jag inte gjort så mycket..
Men nu ska jag nog sova :) nattttti.

Slash F.

Kommentarer
Postat av: ässsss

jaaaarru, det var en soft helg. nästa helg får det bli bio på fredag och ut på lördag! :D:D hihi, ses imorgon, Godnatt MÄRRRÄÄ som ni säger på hagforsiska. hähä!

2008-09-15 @ 01:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0