Mirrors

Nu sitter jag här mellan reklamerna på idol ;) torsdagar är en jobbig dag, först matte, sen naturkunskap, mat och näringslära. Men jag hade iaf varit duktig och gjort läxan i näringslära (y) sen var det tänkt att jag och sandra skulle gått till sats och tränat, men eftersom jag var hemma igår och känner mig fortfarande lite sjuk så struntade vi i det.. Vi gick på stan och kolla lite ist :) men är alltid lika kul och hitta massor med saker när man ändå inte har pengar att köpa för ;) menmen, får gå i mina gamla slitna stövlar tills jag har råd med ett par nya ;p Ska bli jävligt gott med helg imorron! :)) vid 9 så ska jag och sandra på bio. Det blev mirrors så, vi får hoppas på att den är bra ;) för förra gg vi var på bio blev vi ju lite besvikna :p Jaja, sen på lördag får vi se vad det blir, hoppas på utgång, för sen har jag bestämt mig att oktober månad ska bli en vit månad för mig ;) eller, kanske inte hela, men nästan isf.. Höhö. Annars vet jag inte vad det blir, det märks :) nej nu ska jag färga min käre moder, sen blir det duschen, mat och soova som gäller. Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0