godnatt

säger jag inom kort, kl är 12 så jag känner att jag ska sova snart.
idag var en jobbig dag, var väl som en vanlig tisdag när man sår i köket hela dan,
men det var ändå jobbigt. Tror det är för jag håller på at bli sjuk..
Men en bra grej med dagen var att nora började tillbaka i skolan! :)) det tycker vi om.
Sen har jag bara suttit hemma. Imorron köket hela dan igen,
man blir så otroligt trött i kroppen, jag som är i köket både, mån, tis och ons.
Men det är bara bita ihop :) iaf, efter skolan imorron ska jag och sandra till sats,
vet inte ifall shallle ska med också ;) men det märks.. Jaja, nu blir det sängen för min del.

Det är lätt att vara efterklok. Man borde ta varje chans man får,

annars kan det vara försent..

Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0