get out of my head

Jag tror jag har någon som är här och smygkollar, känn dig träffad pappa ;) Haha!
Torsdagar är en jobbig dag i skolan, först matte sen naturkunskap, och sist näringslära.
Inte så speciellt roliga ämnen precis, men är ändå gott att vi inte är i köket.
Man blir så himla trött,
så torsdagar och fredagar är dom enda dagarna man orka göra sig iordning typ,
annars är det bara åka till skolan, byta om stå och bli varm och svettig och sen åka hem..
Men tiden går ju ganska snabbt då iaf :) så det är bra.
Oj, vad mycket prat om skolan det blev..
Imorron är det helg och dagar går så himla fort! jag är sugen på att gå ut,
så fårse ifall jag och sandra kan ordna upp det ;) och ifall shalle vill vara chaufför kanske. 
Mm, vad gott det var med en iskall cola och choklad. (som jag förövrigt ätit alldeles för mkt av på senare tid)
imorron vill jag hinna träna lite också, fast sandra är sjuker, och det är inge kul och gå dit själv.. 
Nej, nu skriker hon på msn så ska ta och svara henne, höhö.. 

Slash F.
 

Kommentarer
Postat av: ÄSS

vi kan träna ändå imorgon, ifall du vill! ;D fast tänkte på att jag ska ju hinna åka till mamma och packa och sen hem till pappa och om vi ska ut ska jag ju göra mig ordning, hähä!

2008-09-11 @ 20:02:30
Postat av: Sistaaah

haha, gud va kul att far din kollar. :D

2008-09-11 @ 22:45:57
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0