Frida-Sandra helg.

Nu är det söndag och tanken på att det är skolan imorron är inte allt för härlig. Helgen har gått alldeles för snabbt. Har inte gjort nånting känns det som.. I Fredas var det bio som gällde! :) och det var väldigt bra, mirrors såg vi ifall nån missat det ;) man skvatt ett par gg, och ja, den var bra helt enkelt. Sen när bion var slut så gick vi på stan några varv, det var ju kulturnatta så vi trodde det skulle finnas nåt och kolla på, men det fanns det inte. Så vi fick sitta och vänta på bussen i 40 min typ :p jag träffade min vän ia som jag inte sett på länge! :)) så vi satt och prata ett tag, sen åkte jag och sandra hem och sov.. Igår ville vi ut men så blev det icke, vi åkte hem till sandras far ist, där gjorde vi inget spec, såg på film och tv. Gick till coop och gick hem och feta oss lite också :) det var gott! nej, nu väntar jag på att oth ska börja så jag har nått att se fram emot. :) ska nog ladda ner några program sen, nej nu drar jag till tv:n. Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0