underbart.

åååh, ännu en dröm om denna underbara man. Förstår inte varför jag drömmer om honom. Och det är såå verkligt, haha :p jag drömde att vi var och badade i nåt badhus nånstans, och där simmade vi, bara vi två Det var underbart, jag har nog inte varit så lycklig på länge. Men sen så vaknar man upp och är jättesur. Sånt hatar jag. Och i drömmen så säger jag till mig själv att det är sant, haha så jävla störsamt. Låter lite töntigt kanske, men oj vad mycket jag skulle kunna göra för att träffa denna man. Höhö ;) Aja, och sen att jag drömde att den var en läskig typ som drog ut sandras tarmar framför mina ögon var en annan sak, så länge jag fick några minuter med mannen till höger så var det värt det. Vilken tönt jag är ibland :) Jaja, fårse vad man ska göra idag då. Emma är ju iväg på cup, men hon skulle ringa mig när hon kom hem sa hon, så kanske blir att leka med henne ikväll :) annars vet jag inte. Nu ska jag gå och kolla vad min far gör. Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0