torsdag.

Ja nu är det torsdag och äntilgen helg imorron!
fan vad fort det går jämt! men det är gott :)
slutade vi 2 idag, sen gick jag och sandra på stan lite.
Men köpte bara en ny brunkräm och hårfärg :) usch vad dyrt allt är!
sen åkte jag hem och lagade mat till min kära familj ;) det blev gott!
Annars har jag bara suttit här och kollat oth, det är ju bara för underbart :) höhö.

Imorron blir det att åka till västerås :)
jag och felicia åker buss vid typ 12 och därborta är frida också,
vi ska passa alma på fredan och sen på lördan skulle vi göra nåt annat :)
är ju inte allt för ofta man träffar syster, så det ska bli kuuuligt :))
Nej, nu ska jag dra till tv:n, härra härra härra..

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0