torsdag.

Nu är det torsdag och snart helg, men det innebär ju också att lovet snart är slut. Det känns ju mindre trevligt. Men jag hoppas på att helgen kommer bli kul iaf! Imorron ska jag och sandra ut här, nånstans. Inte bestämt var än, förhoppningsvis utklädda ;) Sen på lördan tar vi bussen pigga och glada till hagfors!  vi visste inte ifall vi ville vara här eller i hagfors, så det får bli en tvådagars ;p och eftersom sandra aldrig varit och sett den fina staden, så tycker jag att det var på tiden. Och Dogge doggelito ska ju till byn också, så det får man ju absolut inte missa! HE HE. Inte för att jag brukar hadet så kul i byn men är ju kul att se alla iaf! :)


Nu sitter jag här alldeles själv..
Mamma är i kristinehamn och eric jobbar.
Och jag har tråkigt, så jag ska försöka få klar min bokrecesion. .

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0