tjat tjat tjat.

Jaja, jag ska uppdatera lite mer. Förstår om ni saknar mina överintressanta inlägg.

Nu har vi lov och det känns otroligt skööönt.  Sitter hemma hos pappa in kära hagfors.  Kom hit vid fredan, och bussresan var mindre härlig. Träffade Therese & co och gick in och sätta mig i bussen, 10 över 2 bussarna är alltid proppfulla, men jag satt själv. Än så länge. Innan det hemska hände.. Det kommer en gammal vimsig gubbe och går fram och tillbaka, han sneglar på min plats men jag försöker se bestämd ut,
och visa att jag inte vill ha sällskap.
Han lyckades övervinna min blick och jag blir tvungen att flytta på mina väska. Men det värsta var inte hur han såg ut, det var stanken. Han luktade, gammalt ingrott svett. Och som om inte det räckte så hade han en gigantisk öronvaxtorkat grejs som var i hans öra, och min blick tycktes alltid vandra ditåt. Så, där satt jag i 2 timmar och kände mig mycket fräsch. Men som tur var gick han av vid munkfors och jag kunde andas ut. HÖHÖ.

Idag har jag inte gjort så mycket. Ätit lite tårta och umgåtts med anton och emma.
Japp, var inte så mycket mer. Nu ska jag nog faktiskt sova..

Slash F.


Kommentarer
Postat av: DIN FRU!

HAHAHA, fyfan vad kul, fick värsta bilden framför mig! :D

2008-10-26 @ 20:00:51
URL: http://sandramariabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0