this is the life.

Vi var ju ut i lördags som sagt, och det var jätttekul! :) Först var det jag, sandra och anna. Sen skulle sandra med nicklas på en liten åktur, sen satt jag och anna och drack lite och kollade på 'eva och adam', åh vad jag älskar det programmet alltså, så himla bra! haha, då känner man att man vill vara liten igen. :) Iallafall, sen kom andreas, sandra och ida :) vi skulle ju egntligen bara börjat här, men vi stannade typ hela kvällen ändå. Innan vi åkte till stan kom nicklas, thai och östman hit också. Sen stod vi i stan och frös lite, åkte till östman ett tag, sen hem och sov! Dagen efter var ganska härlig måste jag säga, jag som aldrig brukat mått dåligt. Jag har nog börjat blivit lite klen :p så jag och sandra satt och mös framför datorn hela kvällen typ. En kebabtallrik gick det ner också ;) inge fel alls..

Och imorron drar vi igång igen! denna gången blir det hos ida :)
vi ska äta mat och dricka lite tror jag. Ska bli väldigt kul faktiskt!
Nej, nu ska jag gå in och kika i köket för att kolla ifall maten är klar.


Slash F. (jävla copycat, du vet vem du är....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0