måndag.

Nu är det måndag och en ny underbar vecka i skolan ligger framför en. He he he.
Idag hade jag bara en lektion. Diet, är inte det roligaste precis.
Så, jag slutade runt 11,
men jag och sandra skulle vänta på david som sa att han skulle komma,
men icke. Han hade inge lektioner men skulle komma ändå för vi skulle ta sektionskort,
Så, där satt jag och väntade ändå tills 2 typ när jag kunde gått vid 11, mindre kul.
Men, inte för att jag gör något intressantare hemma, men ändå ;p

Imorron har vi resturangkök och det är så stressigt!
Men ändå kul :) man lär sig ju ganska mycket så..
Jag vill ha pengar, pengar, pengar! vrf ska aldrig mitt studiebidrag räcka? ;O
en grej kan väl bero på att jag betalar hela 369 kr själv i månaden, till sats. Svindyrt!
Men vill man se bra ut så vill man. Min mormor är här också :) Hihi. Tänkte ni ville veta det.

Slash F.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ring han och fråga om en hundring i månaden vettja, jag får det av min far till träningen, eftersom det är en BRA grej , hihi (Y) !

2008-10-20 @ 21:17:07
Postat av: FridaEriXwin ;)

uppdatera ffs!!! ;)

2008-10-23 @ 11:03:17
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: sandra THA fucking best! :D

Uppdatera din blogg för faaaen ! :D

2008-10-25 @ 12:23:05
URL: http://sandramariabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0