jag har ingen fantasi.

För att komma på rubriker nu förtiden.. Just nu är jag så hungrig så jag skulle kunna äta upp en hel gris. Nej usch, vilken hemsk bild jag fick framför mig nu, där jag sitter och smaskar på en gris, nej det tog jag tillbaka. Riktigt så hungrig vad jag nog ändå inte.. Iallfall, nu är jag tillbaka i kd igen :) åkte till pappa i fredas och kom hem i tisdags. Hann träffa anton och emma, och sen så var jag med mina efterlängtade, malin, madde och ia :) vi såg på film, åt massa gott och pratade om allt möjligt. :) när man träffar dom blir det att man alltid sitter och pratar gamla minnen, och oj vad jag önskar vi gick på stjärnsfors igen, för gud vad kul vi hade då :) så, hagfors var bra, men hade önskat att jag kunde umgåtts lite mer med emma, men det får vi ta nån helg framöver :) nu känns det som om lovet snart är slut, och jag har inte gjort alls mycket. Men jag antar att det är så när man har lov, att man inte gör nånting typ? har lite skolgrejer som måste bli färdiga också. Men det ordnar sig. Till helgen är det halloween också. Men jag och sandra har inte hittat nåt bra än, så vi sa att ifall vi inte hittar nåt så skulle jag dra med henne til byn ;D är ju kul och visa henne lite, haha,
inte för att dt är så mkt och se,
men aja, det kan ju faktiskt bli kul. Men det lutar ju mer åt kd, men vi får se :) nu ska jag gå och inte äta den där grisen.



På den tiden kallade vi oss M.I.M.F :D ja, vi tyckte vi var coola iaf :)



åh vad jag bara önskar man vore sådär liten igen :)

Slash F.


Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker att ni ska komma till hagfors :)

2008-10-29 @ 14:25:46
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Emmis

Det var kul att se dig friden :) och för typ sjätte gången så skulle det vara kul ifall ni kom till hagfors :D

2008-10-29 @ 21:17:47
Postat av: Söstra dii

aa, du va ju inte bara så lite ful när du va liten ;D haha! nej jag skoja! Nu borde vi träffas så jag får kyssa din panna <3

2008-11-06 @ 23:48:28
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0