härliga lördag.

Nu sitter jag här i min ensamhet och sjunger :)
sandra har lämnat mig en liten stund för att åka in till stan & köpa en jacka,
sen när hon kommer tillbaka blir det matlagning. =)
Haha, ja, min fru och jag, vi passar tillsammans helt enkelt. :) höhö.

Igår vid 6 typ kom anna till oss :) vi gjorde kladdkaka,
och pratade om allt mellan himmel och jord, (varför det uttrycket egentligen?)
kollade på idol, fast blev ju inte så mycket kollade, mest pratande. :)
men jag tyckte juryn var lite sådär igår, yazmina var ju verkligen dålig! menmen,
inte för att jag är ngn expert direkt men hon var icke bra..
Och att jesper åkte ut tyckte jag var bra, tyckte inte om honom..
Och självklart var ju Johan bäst som valigt. =)
och robin b, han skulle man inte säga nej till ;p
Nej, usch nu låter jag som värsta idolfreaket, haha,
det är jag verkligen inte, men har inget annat vettigt att prata om..
Men ikväll blir det nog utgång, hoppas! :) Nu ska jag fortsätta med städning.

Kommentarer
Postat av: sis

Robin B in my heart! :D

2008-10-11 @ 14:36:11
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/
Postat av: SANDRA

ja, min fru och jag! ;) hihi.

2008-10-15 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0