härliga fredag.

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Men har inte haft ork :p
Är iaf väldigt gott att det är fredag nu! :) skolkort idag också,
fårse hur det gick, men det är ju en ganska skillnad på klassen nu.
Sen förra året alltså, för då var vi typ bara 8 st som var med på kortet,
och nu när A och B har slagits ihop så är det ju ganska mycket större ;D 
till en början trodde jag verkligen att man inte skulle tycka om våran nya klass,
men när man lärt känna varann lite mer är det faktiskt riktigt kul :) jaja..

Ikväll blir det lugnt. Sandra kommer hit snart :)
då blir det kladdkaka m grädde, cola och idol!
och så kanske anna kommer hit också :) ska bli mysigt..
Men imorron så hoppas jag och sandra på utgång,
fast vet inte riktigt hur det blir än, men det brukar fixa sig,
eller, nu ljög jag. Men vi hoppas på att det gör det iaf! ;)

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0