there goes my hero.

Första skoldagen på vecka gjord. Känns gott.
vi slutade vid 4 och satte oss i mitticity och väntade på att klockan skulle bli 5.
(spinningen börja då) men nånstans under den tiden så blev sandra typ halvbind :s
nej, men hon kunde typ inte så så bra. Så jag blev med henne till bussen,
och sen åkte jag hem :) måste nog säga att jag inte blev så besviken ;)
Hade världens växtvärk i benen så det var gott och åka hem och lägga sig till oth :)
Hoppas vi får mer beställningar i resturangen imorron,
har inte så mycket att göra annars. Nu ska jag ta mig te sen sova :) Slash F.

Kommentarer
Postat av: Sara

tack frida :) och mina öron lyssnar på dig om du vill!

2008-11-20 @ 16:04:01
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha, vadå, blev hon bara halvblind sådär ? xD

usch va hemskt :P

men , du kunde ju ha tränat själv, eller nej. Det r emot dina principer kanske.



Vet inte ena va det beyder men jaaaa.

Hör av dig senare. <3

2008-11-20 @ 19:46:39
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0