söndag.

Nu är det söndag och helgen har varit bra. :)
på fredag kom jag hit vid 6 och jag vara bara hemma,
pappa beställde pizza och jag åt som aldrig förr..
Sen blev det idol och sängen :) det var faktiskt gott.

Sen på lördan så väntade jag och väntade på att cathrine skulle komma hit,
men vid 8 typ så gick jag dit :) kentan fyllde 50, så vi var där ett tag ;)
sen till filmbolaget, sen ut och möta emmsan och sen skulle jag hem och sova.
Trodde jag iaf..
För camilla ringde och sa att fredrik och hon skulle komma och hämta mig,
så, det blev några timmar med dom ;p Vid 4 typ så tror jag han skjutsade hem mig :)
Och idag får jag skjuts hem till kd av min käre faster. Gott att slippa åka buss för en gg skull.

Slash F.

Kommentarer
Postat av: Camilla :)

Vi hade att kul iaf :D

Och ännu roligare bli de i helgen snutt!

Glad att vi har kontakt igen!

Älskar dig

2008-11-11 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0