someday.

Kom nyss hem från sats. Svettig och go.
Vi körde bodycombat och det var skitjobbigt och skitkul ;D
Sen när det var klart typ vid 6 så tod jag bussen hem,
gick av och gick förbi 91:an (pizzerian nedanför mig) och fyfan, det var hemskt.
Det luktade gudomligt och jag har nog aldrig varit så sugen på pizza som då.
Men är man fattig så får man helt enkelt nöja sig med te och smörgås!
Ja, det går det med. :) och vill ju inte ta tillbaka dom få kalorieran jag förlorat ;)

Snart kommer camilla och fredrik hit :)
var ju ett väldigt bra ta vi umgicks, på riktigt liksom.
För några år sen så var vi typ jämt. Men så slutade vi.
Så det känns gott att få ha trion tillbaka ikväll :)
Nej nu ska äckliga jag gå och duscha!  Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0