lips like morphine.

Nu har jag nyss kommit hem från skolan. Men det känns inte som helg direkt,
när man vet att man måste upp vid typ 7 imorron. Yes! har öppet hus.
Och för det får vi en ledig dag i maj! hittade dom inen dag lite längre bort i tiden eller?
Jaja, ska bara vara där 9 till 12 så det går nog rätt fort ändå :)
Idag då, sandra kommer hit sen :) vi var sugna på kladdkaka så det får det bli ikväll ;)
och idol tror jag :) annars blir det nog inte så mycket.. Lördag får jag se vad jag gör.
Känns som om det kommer bli en ganska snabb helg.
Men höjdpunkten blir nog ändå Robin B ikväll! wohoooo.
Nej, nu ska jag ta och ladda ner oth programmet jag inte hunnit sett än. 
Shit, felicia kommer hem snart :o jag måste skynda mig bort med glassen! höhö. Tjarå.

Slash F.

Kommentarer
Postat av: Sara

snyggare än den jag hade iaf;D

2008-11-21 @ 19:31:19
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0