everytime we touch.

På två dagar har jag och sandra skalat 20 kg potatis.
Snart ser nog mina händer ut som russinpåsar.

Jag och min vän sandra pratade om fobier förut,
och något som jag verkligen inte klarar av är att öppna presenter.
Alltså att öppna när folk ser på, som typ på julafton eller när man fyller år,
det finns verkligen inget värre :p jag får panik.
Så när jag får nåt så väntar jag alltid med att öppna det hemma,
eller så går jag nån annan stans. Haha, ja det var min fobi.
Eller man kanske inte säger fobi? men ja, ni fattar :) Har ni någon konstigt sån? ;D

Fast det värsta jag vet är nog HAJAR! jag vet inte varför, men har alltid varit så ;p
jag tror jag blivit uppäten av en i mitt förra liv eller nåt sånt. Höhö.


Kommentarer
Postat av: sis

haha, det finns säkert inget som är pisammare än att öppna paket inför folk, och sen bara - Taaaaaack le le le le ;)

Ring sen sis <3

2008-11-05 @ 19:23:37
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0