Every now and then I fall apart.

Nu är helgen över och den har varit bra :)
på fredan kom ju fräddddöö och camilla hit, dom kom ganska så sent. Så, typ vid 8 halv 9 var dom här. Jag var sugen på chips och dipp, så vi drog till statoil och köpte :) sen åkte vi hem igen och bara kolla på tv och film. På lördan så var vi uppe vid 9 för mrs morgonpigg (camilla) försökte få liv i alla. Men jag och fredrik ville somna om, så det gjorde vi tills klockan blev hav 10 för då ville dom tydligen upp. Icke jag med det var ju bara att dra sig upp och vara pigg det.
Vi åkte in till stan efter 11 och där gjorde vi inte ett dugg. Satt i mitticity och kollade på fula folk. Sen åkte vi hem igen och åkte ner till sundsta för att äta pizza. Jag tog kebab och dom pizza. (vilket senare jag skulle ångra). Vi åkte hem, åt mer chips och dipp. Jag fick ont i magen typ hela kvällen, sen när vi skulla sova så fick jag lov att gå upp och spy lite. Mums. Det måste ha varit dendär kebaben. Men sen på morronen säger eric att han också har spytt. Ja, det var ett mysterium. Vi gick och la oss vid 1 typ, och låg och pratade tills klockan var 5. Vi pratade om allt verkligen, och jag har saknat att ha såna samtal med dom :) det var mysigt.. Oj, vad mycket jag skrev. Nu ska jag göra iordning maten och se ifall jag kan äta. Slash F.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så fräsch frida ! :)

2008-11-16 @ 16:53:45
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0