what if I say im not like the other?

valborg igår. Var skitkul hos denise! :)
fast byn var ju lika tråkigt som vanligt. Enligt mig iaf.
Men det var kul att se alla igen :)

idag har jag inte orkat göra någonting,
så emma kom hit :) vi har bara tittat på tv och ätit lite.
Är himla trevligt att umgås med henne, höhö.
sen måste jag gå upp tidigt imorron och duscha och så.
Ska ta bussen 11:40 till mammsen :)
ska försöka att få ngt handlat då också, fast jag inte har så mkt pähää.
Nej, nu ska jag faktiskt ta mig ngt och äta.
Emma tyckte att jag var dålig på att äta idag, eftersom jag alltid äter mkt!
Så, nu får jag skärpa mig och inte snåla med maten..
Usch.. Jag måste börja träna snart eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0