Underbart

imorron kommer frida hit!! Jag är glad :)
har inte varit med henne på hur länge som helst,
har ju träffat henne och så, fast inte samma sak :)
hon är det bästa som finns, & hon har funnits i mitt liv jämt..
Och utan henne vet jag inte vad jag hade gjort.
Hon är för bra helt enkelt :) hoppas ni andra har en sån person,
som ni vet att ni alltid kommer ha kvar i ert liv :) oavsett vad!

nu har mamma och jag nyss gjort pajer.
jag gjorde hallonpaj och mamma gjorde rabarberjpaj ;)
finns nog inge godare än smuuulpaj & vaniljsås :D
och imorron är det fredag, sköönt, fast jag har matteprov.
Och matteboken & träningsuppgifterna ligger i skåpet.
Så, funderar på att inte gå på matten imorron,
för då kan jag slippa få ig och göra provet på måndag ist när jag tränat.
nu ska jag gå & kolla till mina pajer :)

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0