Slaskväder

Det känns som det är december.. Och förra veckan låg man i bikini.
Man kan ju bli lite schitzo (stavning?) ;D menmen,
det försvinnner väl snart hoppas jag.
Blev ingen utgång för oss idag iaf, är så dåligt väder & hade ingen lust.
Så, snart ska jag och cathrine åka och handla chips och sånt :)
& sen kommer emma hit också :)
och ja, sandra och jag lade ner det dära "godisförbudet"..
Vi kom fram till att vi blir tjocka iaf. Fast jag klarar mig utan plockgodis,
det är chokladen jag måste ha! ;)
och ska försöka att gå ut och gå några dagar i veckan.
Vet att jag redan skrivit det ett antal gg :D men, ja vafan, orka vara nyttig! höhö.
Åkte hit denna helgen för att det var marknad och allt,
fast hann inte ens se ngt av det!
skulle varit och sett på tremänningen sofia när hon sjöng också,
men var för dåligt väder att gå i.. Men hon var säkert jättebra :)
cathrine ska låna ut skor åt mig,
för att gå till bogart i ballerinaskor kanske inte är så rockigt..
Jaja, nu blev det för långt. Ska gå 6 göra iordning mig, hejs :)

Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0