plommon

plommon, det är gott det :) ifall ni inte visste det..

fick reda på mitt prov idag på hotell&servering,
gick bättre än jag trodde :) fick vg iaf, så det var gott.
det som är mindre gott är att vi har ett till prov på torsdag,
vi ska kunna namnet¨, vad man dricker, & hur 31 glas ser ut,
+ kunna namnet och rita 12 specialbestick..
japp, så får väl se hur det går då. Vill försöka få vg i den kursen iaf.
ikväll börjar gossipgirl! ;b och så är det desperate, härlig kväll!

har ångest över att vi ska springa på torsdag,
min kondition har ju precis inte blivit bättre med året,
och har ju lite press eftersom jag sprang på mvg tid förra året..
Menmen, så länge som jag inte svimmar efter vägen så är jag nöjd :)

Slash F.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med provet och springandet på torsdag! :)
Ha en skön kväll!

2008-05-20 @ 19:11:40
URL: http://meandmycamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0