Mr Gäddhäng

för första gången så känner jag att jag verkligen måste börja äta nyttigt,
och försöka träna lite mer. Är inte två saker som jag är så bra på direkt..
men nu tycker jag inte om min kropp! så, måste bli ändring på det..
och när jag väl oroar mig över ngt, så tänker jag på det jämt!
så, jag funderar skarpt på att köpa såna där grejer man sätter på kroppen,
som ska ta bort fett genom typ små stötgrejer, ifall ni vet vad jag menar? :D
ser ju ut att funka så bra på tvshop! Haha, funkar nog faktiskt inte så bra..
Nej, nu ska gäddhänget bort! ngn som har nåt bra tips? ;)

nu måste jag sova, annars kommer jag inte orka upp.
och vi har bara en lektion, mat och sen får vi sluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0