mot ett nyttigare liv

Haha! jag kommer aldrig hålla det där!
men jenny kom faktiskt med godis & allt förut, & jag åt ingenting!
det tyckte jag var duktigt, & så har jag varit ute & sprungit också.
Det är så gott när det väl är gjort, men man har ju aldrig tid & ork till dt..
Men jag ska försöka att hålla det faktiskt.
& nu är det bara 5 veckor kvar till sommmmarlooov!
så, ska försöka att vara duktigt och nyttig tills dess..
(och försöka att vara det efter också) Menmen, fårse hur det går ;)
Snart ska vi springa på idrotten igen.
Sprang i september förra gg, på mvg tid.
& det kommer jag aldrig klara av nu, vet inte vad det blviti med mig.
Är väl min skolas fel antar jag, haha!
Nej, nu ska jag gå & sova :) & klockan är bara 20:22 ;)

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0