lett

jag vill ha sommarjobb! jag måste ha sommarjobb.
men har inte fått ngt mail eller nåt sånt om det jag sökt..
blir så lett, nu när jag för en gg skull har ansträngt mig lite :p
för hur fan ska jag klara mig under sommaren egentligen?!
kommer inte kunna göra någonting,
så, får väl se hur det blir med liseberg också..
Haha, eftersom jag aldrig varit där så skulle det vara lite kul ;)
men vad ska man göra när man inte har pengar,
snart får jag ta till drastiska metoder för att få pengar.. Höhö.
nej, så långt ska jag väl inte gå. Men pengar ska jag HA!
sitter hemma vid pappa nu, missar ännu en måndag, inte så bra kanske..
Men försökte faktiskt få sommarjobb här också, men det var konstigt så, nej..

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0