godisförbud

jag & sandra ska inte äta godis förns skolavslutningen!
kanske inte låter så långt, men det är långt för oss iaf! ;D
jag får ångest över att tänka på att gå runt i bikini till sommaren,
nej, blir nog till att bada med t-shirt hela sommaren ;p

igår var vi vid fia :) det var kul! var en massa folk där..
Jag och sandra vandrade hem till mig ngn gg vid 2 tror jag :)
och imorron är det skola igen! :( usch,
fast sandra & shalle fyller faktiskt år! :b så, vi ska ut & äta efter skolan! :)
och sen till helgen kommer nog emma & sara hit, ska bli himlaaans skoj, höhö.

jag vet inte vad jag är för dig egentligen..
äh, ska försöka att inte bry mig! är lättare så.

Kommentarer
Postat av: sara

ja då kommer vi att :) skojigt skare bli!

2008-05-05 @ 22:35:12
URL: http://saralundquist.blogg.se
Postat av: Emma

Det ska bli funny :D

2008-05-06 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0