everlong

nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så jag kan hämta frida :)
vi kanske ska gå lite på stan och kolla lite först.
men vet inte ifall jag ska köpa något,
måste spara tills jag ska med suuster tbx,
för då är det nämligen cruusing ;)
måste iaf få mig en ny mascara tror jag, min dammar som en öken..

Igår fick mamma åka till akuten typ vid 3 "/
tycker inte om att se henne må så dåligt,
hon förtjänar att få bort den dära jävla skitvärken som hon har jämt!
men det verkar vilja stanna kvar..
jag är så glad för att jag och mamma står varann så nära,
kan verkligen säga allt till henne! :) hon är för bra. <3

btw, IDAG FICK JAG SOMMARJOBB!  YEEEESS! ,
kanske inte det roligaste men, japp, pengar som pengar.
Ska jobba i köket & lite annat på centralsjukhuset.

Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0